Głowica silnika Carrier Maxima
Głowica, zawory głowicy, gumki uszczelniające lub uszczelniacze zaworowe do silnika Kubota montowanych w agregatach chłodniczych na samochody ciężarowe marki Carrier Maxima:
- Carrier Maxima
- Carrier Maxima 1000
- Maxima 1300
- Carrier Maxima 2
- Carrier Maxima II
- Carrier Maxima Plus
Oferujemy zarówno głowice gołe, jak i kompletne, uzbrojone z zaworami. Do głowic mamy wszystkie rodzaje uszczelek i uszczelniaczy, niezbędne do złożenia silnika.
Oprócz głowicy do silnika Kubota, z samochodów Carrier Maxima sprzedajemy także inne części np.: pompy paliwa, tłoki, tuleje termostaty, bloki silnika itp.
W razie jakichkolwiek pytań skontaktuj się z nami.
Czy wiesz że…
Wzrost temperatury, symptomatyczny dla eksploatacji opon pod zbyt niskim ciśnieniem, ujawnia się początkowo przez pojawienie się od wewnątrz na bokach opony (w miejscu największych przegięć) ciemnych pasków obwodowych. Przy dalszej niewłaściwej eksploatacji w tych miejscach właśnie rozdzielą się kordy. Opona niedopompowana jest powiązana słabiej z obręczą i może ulegać w stosunku do jej obrzeży pewnym przesunięciom, a nawet może obrócić się na obręczy odrywając dętkę od zaworu. Wskutek tego często nie tylko dętka ulega zniszczeniu, ale również delikatne stopki opony.