Pompa oleju Cummins QSB6.7
Pompa oleju do silnika Cummins QSB6.7, który znalazł zastosowanie w maszynach budowlanych.
W naszym sklepie mogą Państwo znaleźć także inne części np.: termostaty, głowice, bloki silnika, pompy paliwa, tłoki, tuleje itp.
W razie jakichkolwiek pytań skontaktuj się z nami.
Czy wiesz że…
Na dnie zbiornika zbiera się woda i zanieczyszczenia, które trzeba usuwać co najmniej raz na tydzień. Do tego celu służy korek spustowy w dnie zbiornika. Można go wykręcać tylko przy wyłączonej sprężarce i opróżnionym, zbiorniku. Aby wypuścić powietrze ze zbiornika, należy otwierać stopniowo zawór odcinający i jednocześnie naciskać zaworek złącza; jeżeli nie słychać przy tym syczenia uchodzącego powietrza, oznacza to, że w zbiorniku nie ma już ciśnienia. Zawór hamulcowy połączony jest za pomocą układu dźwigniowego z pedałem hamulca i służy do uruchamiania hamulców przyczepy. Gdy pedał hamulca nie jest naciskany, układ pneumatyczny przyczepy jest połączony ze zbiornikiem sprężonego powietrza. W tym stanie szczęki hamulca są odchylone od bębnów. Po naciśnięciu pedału zostaje najpierw przerwany dopływ sprężonego powietrza ze zbiornika do złącza, a następnie zostaje otwarty na zewnątrz odpływ powietrza z przewodu łączącego ciągnik z przyczepą. Wskutek obniżenia ciśnienia w układzie hamulcowym przyczepy jej koła są hamowane tym intensywniej, im silniej jest naciskany pedał. Po zwolnieniu nacisku na pedał układ pneumatyczny przyczepy zostaje na powrót połączony ze zbiornikiem sprężonego powietrza i hamowanie kończy się.