Wał korbowy Detroit Diesel 53, 53V Series
Wał korbowy silnikaDetroit Diesel 53 Series, który znalazł zastosowanie w maszynach rolniczych, maszynach górniczych, agregatach prądotwórczych.
Oprócz wałów korbowych do silnika Detroit Diesel 53V Series sprzedajemy także inne części np.: pompy wody, termostaty, głowice, pompy paliwa, tłoki, tuleje itp.
W razie jakichkolwiek pytań skontaktuj się z nami.
Czy wiesz że…
Przewód ssący podłączony do pompy powinien być przezroczysty oraz mieć następujące wymiary: długość ok. 1,5 m, średnicę wewnętrzną ok. 9 mm. Jeżeli przewód stanowiska nie spełnia tych wymagań, należy wziąć przewód igelitowy żądanych rozmiarów, zaopatrzyć go w łącznik obrotowy i zanurzyć w naczyniu z olejem postawionym przy stanowisku tak, aby wysokość podnoszenia oleju wynosiła ok. 1 m. Zwalniamy śruby łączników przy przewodach ssącym i tłoczącym i po uruchomieniu pompy opróżniamy ją z oleju. Następnie dokręcamy przewód ssący i napędzamy pompę, obracając mimośród z częstotliwością 60 obr/min. Najpóźniej po 90 skokach tłoka, tj. po 1,5 min, pracy pompa zasilająca powinna zassać olej. Dokręcamy wówczas przewód tłoczący i obserwujemy, czy pompa tłoczy olej pozbawiony pęcherzy powietrza. Jeżeli pompa nie zassie oleju w określonym czasie, można przypuszczać, że ma nieszczelne zawory, których grzybki należy dotrzeć lub wymienić. Jeżeli tłoczy olej z powietrzem, przyczyną mogą być nieszczelne połączenia między pompą a przewodem ssącym. Następnie sprawdzamy zdolność zassania oleju za pomocą ręcznej pompki. Próbę przeprowadzamy podobnie jak poprzednią, opróżniając pompę zasilającą z oleju, a następnie po dokręceniu przewodu ssącego poruszając szybko tłokiem pompki ręcznej i obserwując, czy pompa zassie olej na wysokość ok. 1 m.