Doosan DL06 uszczelka głowicy
Uszczelka głowicy silnika Doosan DL06, Doosan DL06B, Doosan DL06K, Doosan DL06KB, Doosan DL06BK, Doosan DL06S, Doosan DL06P, który znalazł zastosowanie w maszynach budowlanych i agregatach prądotwórczych Daewoo, Doosan Daewoo, FOGO
Uszczelka pod głowicę, uszczelniacz wału korbowego, uszczelka klawiatury (uszczelka pokrywy zaworowej), uszczelka kolektorów, uszczelniacze zaworowe silnika Doosan DL06 dostępne od ręki z naszego magazynu.
Uszczelka pod głowice stosowana jest w celu zapewnienia szczelności przestrzeni roboczej silnika.
Jeżeli masz jakieś pytania skontaktuj się z nami.
Czy wiesz, że…
Ze względu na sposób wykonania istnieje podział silników asynchronicznych na: pierścieniowe, klatkowe (jednoklatkowe, dwuklatkowe lub głębokożłobkowe). Silniki asynchroniczne są budowane jako: trójfazowe, jednofazowe. Zasilanie silników odbywa się zwykle od strony stojana. Uzwojenia stojana silników asynchronicznych trójfazowych łączone są w gwiazdę lub trójkąt. Silniki asynchroniczne budowane są na moce. od kilku kilowatów przy napięciu 110 V do kilku megawatów, przy napięciu rzędu 6 kV. Wadę silników asynchronicznych stanowi: trudność regulacji prędkości obrotowej, niekorzystny wpływ na współczynnik mocy sieci.