Isuzu 3KR1 korbowód
W ofercie korbowód do silnika Isuzu 3KR1. Większość korbowodów do silnika Isuzu 3KR1 dostępna od ręki, z naszego magazynu.
W ofercie wszystkie rodzaje korbowodów do Isuzu 3KR1. Silnik 3KR1 znalazł zastosowanie w miniładowarkach, koparkach, minikoparkach.
Isuzu 3KR1 tulejka korbowodu
Tulejka korbowodowa do Isuzu 3KR1. Tulejki korbowodowe do wszystkich przemysłowych silników Isuzu 3KR1 i innych.
Zapytaj również o panewki do tego korbowodu.
Oprócz korbowodu do silnika Isuzu 3KR1 sprzedajemy także inne części np.: panewki, termostaty, głowice, bloki silnika, pompy paliwa, tłoki, tuleje itp.
W razie jakichkolwiek pytań skontaktuj się z nami.
Czy wiesz że…
Przegląd sposobów wyznaczania nadwyżki dynamicznej zamkniemy niektórymi danymi zaczerpniętymi głównie z prac Petrusewicza, któremu literatura rosyjska zawdzięcza bardzo bogate naświetlenie zagadnienia obciążeń dynamicznych w przekładniach zębatych. Kto interesuje się tym zagadnieniem, powinien skorzystać z materiału przedstawionego u Aczerkana czy chociażby u Aleksandrowa. W przypadku zębów prostych zwrócono uwagę na skutki spotykania się zębów w chwili wchodzenia w przypór (nazywane to jest udarem). Na podstawie powyższego przeglądu metod obliczania nadwyżki dynamicznej można twierdzić, że metody te nie są porównywalne. Łatwo bowiem zauważyć, że różne metody są wynikiem uwzględnienia różnych czynników. Wszystkie metody uwzględniają prędkość obwodową i odchyłkę podziału lub zarysu. Nawet pośrednio uwzględniono odchyłką wykonawczą w metodzie przedstawionej wzorem. Inne cechy konstrukcyjne, jak wymiary kół, masę kół i elementów wirujących, sprężystość wałów, liczbę zębów, kąt pochylenia linii zęba, obciążenie kół, w różnej mierze uwzględniano w różnych metodach. Warto zalecić czy- technikowi analizę wzorów pod tym względem.