Panewki wału ISUZU 3LD1
W ofercie wszystkie panewki wału korbowego do Isuzu 3LD1 - panewki korbowe, główne i pierścienie oporowe wału korbowego
UWAGA! Do wszystkich modeli silników ISUZU 3LD1 mamy nie tylko panewki w wymiarze nominalnym, ale również panewki nadwymiarowe (tym samym istnieje możliwość wykonania szlifu uszkodzonego wału ISUZU 3LD1).
Zadzwoń lub napisz, by uzyskać więcej informacji.
Do wałów korbowych ISUZU 3LD1 oferujemy między innymi:
- Panewki korbowodowe Isuzu 3LD1
- Panewki główne Isuzu 3LD1
- Pierścienie oporowe Isuzu 3LD1
Księżyce wału korbowego (pół księżyce oporowe) wszystkie wersje).
Udostępniamy wszystkie wymiary wałów, konieczne do przeprowadzenia szlifu wałów.
Czy wiesz że…
W pierwszych silnikach wysokoprężnych, tzw. silnikach Diesla zastosowano powietrzne rozpylanie paliwa i pracowały one jako czterosuwowe. Silniki te przetrwały do końca pierwszej wojny światowej ulegając częstym ulepszeniom. Dążenie do zwiększenia ekonomii pracy silnika i do uproszczenia jego budowy było bodźcem do szukania innych sposobów rozpylania paliwa, które by przede wszystkim uwolniły silnik od wielostopniowej sprężarki dostarczającej powietrze do rozpylania paliwa. Sprężarka nie tylko komplikowała budowę silnika, lecz co ważniejsze, na jej napęd zużywać trzeba było ok. 8% mocy wytwarzanej, przez co praca jego była nieekonomiczna.