Isuzu 4BE1 pierścienie tłokowe
W ofercie pierścienie do wszystkich wersji silnika Isuzu 4BE1. Pierścienie dostępne z możliwością dostawy kurierskiej. W ofercie mamy nie tylko pierścienie nominalne do Isuzu 4BE1, ale także pierścienie nadwymiarowe (o ile w danej wersji występują).
Jeżeli oprócz pierścieni Isuzu 4BE1 jesteś zainteresowany również innymi częściami do tego silnika- skontaktuj się z nami. Przeprowadzamy również remonty silnika Isuzu 4BE1 oraz pokrewnych.
Czy wiesz że…
W okrętownictwie silniki wysokoprężne pracują jako główne, przenoszące moc bezpośrednio lub pośrednio na śruby okrętowe, lub jako pomocnicze do napędu prądnic i sprężarek powietrza. Pomocniczych silników jest zazwyczaj kilka, dwa lub trzy, sprzężone z prądnicami i jeden tzw. awaryjny, który może być przełączany na małą prądnicę albo sprężarkę. Silniki bezpośrednio łączone ze śrubami są nawrotne, a więc mogą obracać wał w jednym łub drugim kierunku (jazda „w przód” lub „w tył”). Są one przystosowane na małe prędkości obrotowe 100 do 160 obr/min, gdyż przy takich prędkościach sprawność śrub jest najkorzystniejsza. Silniki sprzężone z wałem pośrednio mogą więc mieć stosunkowo dużą prędkość obrotową, gdyż połączenie odbywa się przez przekładnię (mechaniczną, hydrauliczną lub elektryczną).