Isuzu 4FE1 termostaty
W ofercie termostat marki Isuzu 4FE1. Większość termostatów dostępna na miejscu w naszym magazynie. Posiadamy wszystkie części zamienne do Isuzu 4FE1.
Termostat Isuzu 4FE1 to jeden z ważniejszych elementów silnika odpowiadający za utrzymanie właściwej temperatury pracy silnika. Silnik 4FE1 znalazł zastosowanie w wózkach widłowych oraz innych maszynach transportowych.
Posiadamy wszystkie części zamienne do Isuzu, silników z maszyn budowlanych, wózków widłowych i agregatów. W naszej ofercie znajdziesz części do wszystkich przemysłowych silników Isuzu, które są stosowane w koparkach, ładowarkach i wózkach.
Czy wiesz że…
Istnieją dwa główne wewnętrzne źródła drgań w przekładni: siły między zębne i siły w łożyskach. Drgania w przekładni są zjawiskiem bardzo złożonym, można bowiem stwierdzić szerokie widmo drgań różnej częstości, tak, że badanie zjawiska drgań połączone jest z koniecznością analizy widma drgań. W przekładni wszystko może drgać, wieńce zębate, tarcze kół, wały z czopami, ściany skrzyń i wszystko to ma jakieś częstości drgań własnych, a wobec tego, że istnieje wiele przyczyn drgań i każda z tych przyczyn może być przyczyną siły wzbudzającej o różnym okresie, drgania są złożone i sposób zmniejszania ich nie jest prosty. Wielkość prędkości obrotowej i liczba zębów weryfikują pewną podstawową częstość siły wzbudzającej. Zjawisko jednak jest o tyle złożone, że nie tylko wchodzenie w przypór i ewentualna nadwyżka dynamiczna z tym związana jest funkcją prędkości obrotowej i liczby zębów. W trakcie przyporu występują jeszcze dodatkowe zmiany stanów obciążenia, które bądź wywołują drgania z fazowym przesunięciem, bądź też zmieniają częstość. Przechodzenie z jednoparowego do dwuparowego przyporu, czyli zmiana wielkości ¡obciążenia zęba, bardzo zależy co do charakteru od tego, w jak dużej mierze występuje jednoczesność pracy zębów dzięki pochyleniu ich linii. Źródła drgań dopatrywano się w łożyskach ślizgowych, analizując układ kół zębatych jak wahadło zawieszone w łożyskach. Obecnie w przypadku łożysk o smarowaniu hydrodynamicznym analizuje się niestateczność związaną z trwałością warstewki oleju warunkującej równowagę sił w układzie. W naszych czasach zjawiska te stały się przedmiotem wielu interesujących badań.