CZĘŚCI DO SILNIKÓW MASZYN BUDOWLANYCH
+ 48 606 540 903 sklep@geneus.pl

Isuzu 4LE2 wałek rozrządu

W ofercie wałek rozrządu oraz panewki wałka rozrządu do silnika Isuzu 4LE2. Większość wałków rozrządu oraz panewek rozrządu do silnika Isuzu 4LE2 dostępne na miejscu, z naszego magazynu.

W ofercie naszego sklepu wałek rozrządu oraz panewki rozrządu do silnika Isuzu 4LE2. Wszystkie wersje dostępne u nas na magazynie. Silnik  4LE2 używany  jest w maszynach budowlanych, agregatach i koparkach. Stosują go takie marki jak: Case, JCB, Hitachi, Denyo i wiele innych.

Oprócz wałka rozrządu i panewek wałka rozrządu Isuzu 4LE2 sprzedajemy także inne części np.: tuleje termostaty, głowice, bloki silnika pompy paliwa, tłoki, itp.

W ofercie naszego sklepu znajdziesz części do wszystkich przemysłowych silników Isuzu, które są stosowane w koparkach, ładowarkach i wózkach.

 

W razie jakichkolwiek pytań skontaktuj się z nami.

 

Czy wiesz że…

Ciśnienie oleju smarowniczego dla dużych silników okrętowych wynosi ok. 6 kG/cm2, a dla silników średniej mocy, o niezbyt dużych liczbach obrotów ciśnienie oleju jest niższe i wynosi ok. 2,5 do 3,5 kG/cm2 dla szybkobieżnych (prędkość tłokowa ok. 10 m/sek) ciśnienie musi być większe i zazwyczaj wynosi 4,5 kG/cm2. Przewody olejowe w części tłoczącej oblicza się dla prędkości przepływu 2 do 3 m/sek., w części zasysającej zaś dla 1 do 1,5 m/sek. Pojemność olejowa silnika (łącznie z chłodnicą oleju) równa się prawie całkowitej pojemności skokowej silnika. Np. silnik duży sześciocylindrowy, o całkowitej pojemności skokowej 350 1, miał ok. 315 litrów oleju w przewodach obiegowych. Dla silników okrętowych wydatek pomp obliczać należy na największą moc przeciążeniową. Np. dla silnika dwusuwowego obustronnego działania, ośmiocylindrowego, o mocy normalnej 8000 KMe, przy 125 obr/min i największej mocy przeciążeniowej 11 200 KMe, przy 140 obr/min, wydajność elektrycznej pompy olejowej wynosi 400 ms/godz przy 50 m wysokości tłoczenia. A zatem wydajność pompy w odniesieniu do mocy przeciążeniowej wynosi około 35 1/h. Jak wspomniano, silnik okrętowy ma dwie takie pompy, z czego druga jest jako rezerwowa.


Żadna część jak i całość treści zawartych na www.geneus.pl nie może być powielana i rozpowszechniania w jakiejkolwiek formie i w jakikolwiek sposób (w tym także elektroniczny lub mechaniczny lub inny na wszelkich polach eksploatacji) włącznie z kopiowaniem, szeroko pojętą digitalizacją, w tym także zamieszczaniem w Internecie - bez pisemnej zgody HDS Serwis sp. z o.o. Jakiekolwiek użycie lub wykorzystanie utworów w całości lub w części (także przekształconych) bez powyzszej zgody stanowi naruszenie prawa i jest zabronione pod groźbą kary oraz może być ścigane prawnie.