Isuzu 3CE1 panewki wału
Panewki wału korbowego, panewki korbowe, główne i pierścienie oporowe wału korbowego silnika Isuzu 3CE1, który znalazł zastosowanie maszynach budowlanych, minikoparkach.
UWAGA! Do wszystkich modeli silników Isuzu 3CE1 mamy nie tylko panewki w wymiarze nominalnym, ale również panewki nadwymiarowe (tym samym istnieje możliwość wykonania szlifu uszkodzonego wału Isuzu 3CE1).
Zadzwoń lub napisz, by uzyskać więcej informacji.
- Panewki korbowodowe
- Panewki główne
- Pierścienie oporowe
- Księżyce wału korbowego (pół księżyce oporowe) wszystkie wersje)
Czy wiesz że…
Badania pojazdu w warunkach ruchu miejskiego przeprowadza się na trasie okrężnej długości 15-20 km, przebiegającej przez ważniejsze ulice miasta. Trasa powinna obejmować w około 75% ulice o dużym i w około 25% ulice o małym natężeniu ruchu. Długość trasy przyjmuje się według dokładnego planu lub zgodnie ze wskazaniem przeskalowanego, dokładnego licznika samochodu. Do pomiarów zużycia paliwa w warunkach eksploatacyjnych należy wybierać trasy okrężne o długości około 100 km. W miarę możliwości każda z kilku dobranych tras powinna mieć możliwie jednakową nawierzchnię i określony, podobny dla całej trasy, profil podłużny. Na przykład jedna z tras powinna obejmować szosy płaskie (wzniesienia poniżej 3%) o dobrych nawierzchniach, druga z tras powinna przebiegać po drogach przynajmniej w 75% o złych nawierzchniach (bruk, zniszczony tłuczeń itp.) i płaskim profilu. Inne trasy powinny przebiegać przez tereny faliste, ze wzniesieniami 7-8% o możliwie dużej długości, wreszcie jedna z tras powinna obejmować drogi gruntowe i terenowe. W razie trudności wytypowania większej liczby tras o określonym charakterze, pomiary można przeprowadzać na 1-2 trasach przeciętnych, właściwych dla użytkowania danego typu pojazdu. Trasy do długotrwałych jazd i badań eksploatacyjnych powinny mieć długość 200-300 km i obejmować drogi o różnym charakterze, przy czym dobór poszczególnych odcinków trasy zależy od warunków, w jakich powinien być eksploatowany pojazd.