CZĘŚCI DO SILNIKÓW MASZYN BUDOWLANYCH
+ 48 606 540 903 sklep@geneus.pl

Ciągnik KUBOTA B9200 uszczelka głowicy

W ofercie uszczelka pod głowicę do silnika KUBOTA B9200. Oferowana uszczelka głowicy występuje w miniciągniczkach oraz minitraktorkach KUBOTA B9200.kubota B9200 USZCZELKA GŁOWICY
 
Uszczelka głowicy do KUBOTA B 9200 dostępna na miejscu. 
 
Ponadto oferujemy zestaw uszczelek, uszczelki pokrywy zaworowej, uszczelke miski olejowej, komplet uszczelek zawierający uszczelki kolektorów, a także inne uszczelki.
 
Obsługujemy modele KUBOTA B 9200 takie jak: B9200D, B9200E, B9200HSD-TOW, B9200HST-D, B9200HST-E.
 
W razie pytań prosimy skontaktować się telefonicznie lub mailowo.
 
 
 
Czy wiesz, że...
Wskutek zaślepienia niektórych kanalików wylotowych przez, zanieczyszczenia, szczytowe ciśnienie wtryskiwania bardzo poważnie się podwyższa i może nawet przekraczać 500 MPa. Tak wysokie, ciśnienie jest już niebezpieczny i często powoduje rozerwanie główki rozpylacza, co przeważnie kończy się uszkodzeniem silnika Powyższe tłumaczy konieczność bardzo dokładnego oczyszczania oleju napędowego w układzie zasilania, ponieważ w systemie GMC decyduje to o pewności ruchu i niezawodności działania silnika. Sterowanie jednostkowej wydajności sekcji tłoczącej pompowtryskiwacza polega na przekręcaniu w odpowiednim kierunku tłoczka w cylinderku, a więc na wydłużaniu lub skracaniu okresu, który upływa między przesłonięciem wlotu do górnego kanalika zasilającego i odsłonięciem wlotu do dolnego knalika zasilającego, kiedy tłoczek wykonuje suw roboczy. Sekcja tłocząca pompowtryskiwacza GMC pracuje z pełną wydajnością podczas takiego ustawienia tłoczka w cylinderku, że połączenie). Z tych samych przyczyn, znacznie podwyższać się może ciśnienie wtryskiwania w układach bezpośredniego działania, wyposażonych w zamknięte rozpylacze wielootworowe. Urządzenia takie cechuje jednak zastosowanie dość długich przewodów wysokociśnieniowych oraz stosunkowo duża objętość przestrzeni pomiędzy zaworkiem odcinającym a kanalikami wylotowymi. Wskutek sprężystości przewodu oraz ściśliwości paliwa, nawet pomimo zaślepienia niektórych kanalików wylotowych, przyrosty ciśnienia wtryskiwania są o wiele mniejsze i rzadko przekraczają 100 MPa. Niemniej często wystarcza to już do zerwania czy rozsadzenia przewodu wysokociśnieniowego lub rozerwania główki rozpylacza.

Żadna część jak i całość treści zawartych na www.geneus.pl nie może być powielana i rozpowszechniania w jakiejkolwiek formie i w jakikolwiek sposób (w tym także elektroniczny lub mechaniczny lub inny na wszelkich polach eksploatacji) włącznie z kopiowaniem, szeroko pojętą digitalizacją, w tym także zamieszczaniem w Internecie - bez pisemnej zgody HDS Serwis sp. z o.o. Jakiekolwiek użycie lub wykorzystanie utworów w całości lub w części (także przekształconych) bez powyzszej zgody stanowi naruszenie prawa i jest zabronione pod groźbą kary oraz może być ścigane prawnie.