CZĘŚCI DO SILNIKÓW MASZYN BUDOWLANYCH
+ 48 606 540 903 sklep@geneus.pl

Ciągnik KUBOTA BX22 tłoki i pierścienie silnika

W naszej ofercie tłoki i pierścienie do silnika KUBOTA BX22 występującego w miniciągniczkach oraz minitraktorkach.KUBOTA BX22 PIERŚCIENIE I TŁOKI
 
Do silnika KUBOTA BX 22 oferujemy tłoki nadwymiarowe, pierścienie tłokowe, a także tuleje cylindrów.
 
Jeśli masz więcej pytań, skontaktuj się z naszymi konsultantami.
 
 
 
 
 
 
 
 
Czy wiesz, że...
Zapotrzebowanie mocy do napędu pompy wtryskowej Pomimo znacznej sprawności mechanicznej współczesnych pomp wtryskowych zapotrzebowanie mocy do ich napędu jest stosunkowo duże i dochodzi zwykle do 1,5...3,5% mocy użytecznej silnika. Ujmując ogólnie, zapotrzebowanie mocy do napędu pompy wtryskowej zależy głównie od liczby sekcji tłoczących oraz częstotliwości wtryskiwania, a ponadto może się zmieniać w dość rozległym zakresie, odpowiednio do ciśnienia wtryskiwania. Istotny wpływ mają również szczegóły konstrukcji całego urządzenia wtryskowego, a zwłaszcza średnice i długości przewodów wysokociśnieniowych oraz zakres przesunięć zębatki, sterowniczej w pompie wtryskowej. Materiały pędne, którymi można zasilać silniki wielopaliwowe, różnią się zasadniczo licznymi właściwościami, bardzo istotnymi z uwagi na prawidłowość i niezawodność działania urządzenia wtryskowego. Zmusza to do wyposażania silników wielopaliwowych w tzw. uniwersalne urządzenia wtryskowe, odpowiednio przystosowane do odmierzania i rozpylania w komorach spalania dawek, paliwa dowolnego gatunku zaczynając od lekkiej benzyny, a kończąc na oleju opałowym. Najbardziej kłopotliwym paliwem jest w tym przypadku benzyna, ponieważ w porównaniu z olejem napędowym, benzyna odznacza się dwiema istotnymi wadami dużą lotnością i brakiem właściwości smarujących. Zwykła benzyna wysokooktanowa zaczyna wrzeć w temperaturze około 40°C, podczas gdy olej napędowy dopiero w temperaturze około 210°C. Jednocześnie lepkość oleju napędowego wynosi ok. 5,6 mm2/s, a benzyny tylko ok. 0,6 mm/s, w 20°C. Zatem w okresie stosowania benzyny do napędu silnika wielopaliwowego wyłaniają się dwie niedogodności tworzenie się korków parowych przerywających ciągłość słupa paliwa w przewodach oraz niedostateczne smarowanie powierzchni części współpracujących ze sobą ślizgowo. 
 
Żadna część jak i całość treści zawartych na www.geneus.pl nie może być powielana i rozpowszechniania w jakiejkolwiek formie i w jakikolwiek sposób (w tym także elektroniczny lub mechaniczny lub inny na wszelkich polach eksploatacji) włącznie z kopiowaniem, szeroko pojętą digitalizacją, w tym także zamieszczaniem w Internecie - bez pisemnej zgody HDS Serwis sp. z o.o. Jakiekolwiek użycie lub wykorzystanie utworów w całości lub w części (także przekształconych) bez powyzszej zgody stanowi naruszenie prawa i jest zabronione pod groźbą kary oraz może być ścigane prawnie.