Panewki wału KUBOTA D1302
W ofercie wszystkie panewki wału korbowego do KUBOTA D1302 - panewki korbowe, główne i pierścienie oporowe wału korbowego.
UWAGA! Do wszystkich modeli silników KUBOTA D1302 mamy nie tylko panewki w wymiarze nominalnym, ale również panewki nadwymiarowe (tym samym istnieje możliwość wykonania szlifu uszkodzonego wału KUBOTA D1302). Silnik Kubota D1302 znalazł zastosowanie w wielu maszynach rolniczych, drogowych, koparkach i ładowarkach.
Zadzwoń lub napisz, by uzyskać więcej informacji.
Do wałów korbowych KUBOTA D1302 oferujemy między innymi:
- Panewki korbowodowe KUBOTA D1302
- Panewki główne KUBOTA D1302
- Pierścienie oporowe KUBOTA D1302
- Księżyce wału korbowego (pół księżyce oporowe) wszystkie wersje)
Udostępniamy wszystkie wymiary wałów, konieczne do przeprowadzenia szlifu wałów.
Czy wiesz że…
We wszystkich układach paliwowo-powietrznych czynnikiem regulacyjnym jest także poziom paliwa w komorze pływakowej. Paliwo do gaźnika jest tłoczone przez pompę. Dopływa ono do końcówki i przechodzi przez filtr do komory pływakowej, w której pływak umocowany obrotowo na osi reguluje położenie iglicy w celu utrzymania stałego poziomu paliwa w komorze pływakowej. Jednocześnie chwilowy nadmiar paliwa tłoczonego do zaworu iglicowego jest odprowadzany przez końcówkę do zbiornika paliwa. Dźwignia sterująca tłoczek urządzenia rozruchowego ma trzy zasadnicze położenia: A, B oraz C. Po przestawieniu dźwigni w położenie A i włączeniu rozrusznika silnika, paliwo zostaje zassane z komory pływakowej i przepływa przez dyszę rozruchową do studzienki tej dyszy, gdzie miesza się z powietrzem wpływającym przez otwory emulgujące wykonane w części środkowej dyszy rozruchowej oraz przez otwór wykonany w kadłubie. Tak wytworzona mieszanka przepływa kanałem do komory tłoczka urządzenia rozruchowego i dalej kanałem do wylotu gaźnika, co umożliwia szybki rozruch silnika zimnego.