CZĘŚCI DO SILNIKÓW MASZYN BUDOWLANYCH
+ 48 606 540 903 sklep@geneus.pl

Ciągnik KUBOTA L2650 tłoki i pierścienie silnika

W naszej ofercie tłoki i pierścienie do silnika KUBOTA L2650 występującego ciągnikach, traktorach oraz minitraktorkach.KUBOTA L2650 PIERŚCIENIE I TŁOKI
 
Do silnika KUBOTA L 2650 oferujemy tłoki nadwymiarowe, pierścienie tłokowe, a także tuleje cylindrów.
 
Obsługujemy modele KUBOTA L2650 takie jak: L2650F, L2650DT, L2650DTST, L2650DTW.
 
Jeśli masz więcej pytań, skontaktuj się z naszymi konsultantami.
 
 
 
 
 
 
Czy wiesz, że...
Przeważnie hydrauliczne tłumiki drgań napełnia się olejami krzemowymi. Są to stosunkowo bardzo kosztowne oleje syntetyczne zawierające związki Ikrze mu i wodoru, o podobnych właściwościach smarujących, jak zwykłe oleje, stanowiące mieszaniny węglowodorów. Hydrauliczne tłumiki drgań są prawie zawsze zamknięte, przy czym otwory wlewowe zaślepia się przez zaspawanie. Tłumików takich :nie reguluje się ani też nie naprawia. Działający wadliwie hydrauliczny: tłumik drgań wymienia się na nowy lub naprawiony przez zakład specjalistyczny. Samochodowe silniki wysokoprężne o dużej znamionowej prędkości biegu i niewielkiej mocy użytecznej wyposaża się w rezonansowe tłumiki drgań, które traktować można jako odmianę harmonicznych: tłumików o podobnym przeznaczeniu. Swoista budowa rozbieralnego wału korbowego narzuca specyficzne wymagania konstrukcji kadłuba silnika, zwłaszcza: o widlastym układzie cylindrów. W zasadzie kadłub silnika powinien być jednolity, ponieważ wtedy stosunkowo łatwo zapewnia się niezbędną sztywność ułożyskowania wału korbowego. Oprócz tego dolna część kadłuba, do której mocuje się miskę olejową, powinna być wykonana w postaci tzw. tunelu, obejmującego wał korbowy. Wspomniany tunel tworzą gniazda na zewnętrzne pierścienie łożysk tocznych, ustalających wał korbowy. Gniazda te wytacza się w odpowiednio wzmocnionych na obrzeżach okrągłych otworach w działowych ściankach kadłuba. Podobne ukształtowanie geometryczne nadaje się również rozbieralnym karierom kadłubów silników widlastych. Poszczególne człony dzielonego wału korbowego łączy się najczęściej przez związanie ze sobą odpowiednio dopasowanych kołnierzy członów.
 
Żadna część jak i całość treści zawartych na www.geneus.pl nie może być powielana i rozpowszechniania w jakiejkolwiek formie i w jakikolwiek sposób (w tym także elektroniczny lub mechaniczny lub inny na wszelkich polach eksploatacji) włącznie z kopiowaniem, szeroko pojętą digitalizacją, w tym także zamieszczaniem w Internecie - bez pisemnej zgody HDS Serwis sp. z o.o. Jakiekolwiek użycie lub wykorzystanie utworów w całości lub w części (także przekształconych) bez powyzszej zgody stanowi naruszenie prawa i jest zabronione pod groźbą kary oraz może być ścigane prawnie.