Ciągnik KUBOTA L4400 filtry silnika i hydrauliczne
Oferujemy wszystkie rodzaje filtrów silnikowych i hydraulicznych stosowanych w ciągniku rolniczym i traktorze Kubota L4400.
Sprzedawane przez nas filtry do ciągników, traktorów oraz minitraktorków KUBOTA L4400 dostępne są na miejscu.
Posiadamy na stanie filtry takie jak:
- KUBOTA L 4400 filtr oleju silnikowego
- KUBOTA L 4400 filtr paliwa
- KUBOTA L 4400 filtr powietrza
- KUBOTA L 4400 filtr hydrauliki
Jeśli masz więcej pytań, skontaktuj się z naszymi konsultantami. Udzielą Ci więcej informacji.
Czy wiesz, że...Nagrzewnica elektryczna, czyli potocznie tzw. kryza żarowa, jest to przelotowy żarowy grzejnik elektryczny, wbudowany na drodze czystego powietrza płynącego do przestrzeni roboczych cylindrów silnika wysokoprężnego. Przeważnie nagrzewnicę elektryczną lub zestaw nagrzewnic stosuje się zamiast podgrzewaczy elektrycznych, dogrzewających powietrze wewnątrz cylindrów np. jako żarowe urządzenie rozruchowe silnika o zwartych komorach spalania, których ukształtowanie uniemożliwia wbudowanie typowych podgrzewaczy. Jednak dość często nagrzewnicę elektryczną instaluje się dodatkowo, jako pomocnicze urządzenie grzejne, wspomagające oddziaływanie cieplne zestawu typowych podgrzewaczy (np. silnika wielopaliwowego o dzielonych komorach spalania). Prawie zawsze spiralę grzejną typowej nagrzewnicy otacza osłona blaszana, silnie nagrzewająca się wskutek jej promieniowania cieplnego. Osłona taka służy jako zasobnik ciepła dogrzewający powietrze płynące przelotem nagrzewnicy w okresie pracy rozrusznika. Przeważnie stosuje się jedną tylko nagrzewnicę rozruchową, osadzoną między filtrem powietrza i króćcem kolektora dolotowego w taki sposób, aby powietrze przepływające jej przelotem omywało coraz ciaśniej zwinięte zwoje spirali grzejnej. Pojedyncza nagrzewnica niezbyt skutecznie ułatwia rozruch silnika wysokoprężnego, ponieważ wstępnie nagrzane powietrze dość wydatnie ochładza się podczas przepływu przez kolektor i kanały dolotowe w głowicy cylindrów. Dlatego właśnie samochodowy silnik wysokoprężny o dużej liczbie cylindrów często wyposaża się w zestaw nagrzewnic rozruchowych, wbudowanych między króćcami kolektora dolotowego i kanałami dolotowymi w głowicach cylindrów.