MITSUBISHI K3M, K4M korbowód, wał korbowy
Korbowód oraz wał korbowy MITSUBISHI K3M, K4M z mini traktorków, ładowarek kołowych, kompresor BOMAG.
MITSUBISHI K3M, K4M tulejka korbowodu
Tulejka korbowodowa do MITSUBISHI K3M, K4M. Tulejki korbowodowe do silników MITSUBISHI K3M, K4M i innych.
Zapytaj również o panewki do tego korbowodu.
Oprócz korbowodu i wału korbowego do silnika MITSUBISHI K3M, K4M sprzedajemy także inne części np.: panewki, termostaty, głowice, bloki silnika, pompy paliwa, tłoki, tuleje itp.
W razie jakichkolwiek pytań skontaktuj się z nami.
Czy wiesz że...
Akumulatory łączy się mostkami szeregowo, tzn. biegun dodatni jednego z ujemnym sąsiedniego itd. W ten sposób otrzymuje się baterię 6 lub 12-woltową. Komplet ujęty jest w skrzyknę ebonitową z dwoma końcowymi zaciskami (+) i (-), z których jeden łączy się z instalacją, drugi z „masą", czyli ramą podwozia samochodu. Ponieważ rozruszniki silników wysokoprężnych, o których będzie mowa w następnym rozdziale, mają moc dużo większą niż rozruszniki silników niskoprężnych, akumulatory ich muszą mieć także większą pojemność. Zwykle stosuje się dwa akumulatory 12-woltowe, połączone szeregowo w układ 24-woltowy.
Żadna część jak i całość treści zawartych na www.geneus.pl nie może być powielana i rozpowszechniania w jakiejkolwiek formie i w jakikolwiek sposób (w tym także elektroniczny lub mechaniczny lub inny na wszelkich polach eksploatacji) włącznie z kopiowaniem, szeroko pojętą digitalizacją, w tym także zamieszczaniem w Internecie - bez pisemnej zgody HDS Serwis sp. z o.o. Jakiekolwiek użycie lub wykorzystanie utworów w całości lub w części (także przekształconych) bez powyzszej zgody stanowi naruszenie prawa i jest zabronione pod groźbą kary oraz może być ścigane prawnie.