Pierścienie Mitsubishi D04FD-TAA
Oferujemy pierścienie do wszystkich wersji silnika Mitsubishi D04FD-TAA, Mitsubishi DO4FD-TAA, Mitsubishi D04FD, Mitsubishi DO4FD, który stosowany jest m.in. w koparkach Hyundai oraz maszynach Kobelco i New Holland.
Inne oznaczenia silnika marki Mitsubishi modelu D04FD to m.in.:
- DO4FRT / D04FRT
- DO4FDT / D04FDT
- DO4FD / D04FD
- DO6FDT / D06FDT
W ofercie mamy nie tylko pierścienie nominalne do Mitsubishi D04FD-TAA, ale także pierścienie nadwymiarowe (o ile w danej wersji występują).
Pierścienie tłokowe to elementy uszczelniające oddzielające komorę spalania silnika od skrzyni korbowej oraz zgarniające nadmiar oleju ze ścianek cylindra.
Jeżeli oprócz pierścieni jesteś zainteresowany również innymi częściami do tego silnika - skontaktuj się z nami.
Czy wiesz że…
W napędzie nieautomatycznym wszystkie zmiany w układzie napędowym załączenie, wprowadzenie rezystancji rozruchowych, przełączenie z trójkąta w gwiazdę, wyłączenie itp. odbywają się przy bezpośrednim udziale obsługi. W napędzie automatycznym uzyskuje się bardzo duże uniezależnienie pracy urządzenia napędowego od udziału obsługi. Wszystkie Zmiany w układzie napędowym, jak rozruch silnika elektrycznego, regulacja obrotów, hamowanie itp., odbywają się samoczynnie pod wpływem sygnałów pochodzących od urządzeń pomiarowo-kontrolnych procesu technologicznego, np. przetworników. Napęd półautomatyczny jest rodzajem pośrednim obsługa włącza i zatrzymuje silnik, zaś zmiany regulacyjne w czasie jego pracy odbywają się samoczynnie. Najbardziej nowoczesnym i coraz częściej stosowanym jest wielosilnikowy napęd automatyczny.