Komatsu S6D108 panewki wału
Panewki wału korbowego, panewki korbowe, główne i pierścienie oporowe wału korbowego silnika Komatsu S6D108, który funkcjonuje w koparkach, ładowarkach Komatsu oraz maszynach budowlanych.
- Komatsu S6D108-1
- Komatsu S6D108-2
- Komatsu S6D108e-2
UWAGA! Do wszystkich modeli silnika Komatsu S6D108 mamy nie tylko panewki w wymiarze nominalnym, ale również panewki nadwymiarowe (tym samym istnieje możliwość wykonania szlifu uszkodzonego wału).
Do wałów korbowych silnika Komatsu S6D108 oferujemy między innymi:
- Panewki korbowodowe
- Panewki główne
- Pierścienie oporowe
- Księżyce wału korbowego (pół księżyce oporowe) wszystkie wersje
Udostępniamy wymiary wałów, konieczne do przeprowadzenia szlifu wałów.
Wszystkie części zamienne do silnika Komatsu S6D108 dostępne od ręki.
Zadzwoń lub napisz, by uzyskać więcej informacji.
Czy wiesz, że…
Przekładnia cięgnowa składa się z dwóch kół i cięgna bez końca opasującego obwody obu tych kół. Zależnie od rodzaju cięgna przekładnie cięgnowe dzielą się na: pasowe, linowe, łańcuchowe. W przekładniach prędkości obrotowe wałów pozostają w stosunku odwrotnie proporcjonalnym do średnic kół osadzonych na tych wałach. Zawsze wał z kołem większym obraca się wolniej niż wał z kołem mniejszym. Przekładnia pasowa jest najbardziej rozpowszechniony typem przekładni cięgnowej. W przekładni tej cięgnem przenoszącym moc jest pas, który może być płaski, klinowy lub okrągły. Przenoszenie napędu, podobnie jak w przekładniach ciernych, oparte jest na zjawisku tarcia, które występuje między kołami pasowymi i pasem (skórzanym, gumowym, parcianym itp.). Przekładnie pasowe dzielą się na otwarte, skrzyżowane i półotwarte. W przekładni otwartej kierunek obrotu wału napędzanego (biernego) jest zgodny z kierunkiem obrotu wału napędzającego (czynnego), natomiast w przekładni skrzyżowanej kierunek obrotu wału biernego jest przeciwny kierunkowi obrotu wału czynnego.