Lombardini LDW903 FOCS uszczelniacz wału
Uszczelniacze wału korbowego do silnika Lombardini LDW903 FOCS, który pracuje w koparkach, sprzęcie rolniczym oraz maszynach budowlanych.
Uszczelniacz wału Lombardini LDW 903 FOCS
Wszystkie wersje simeringów dostępne u nas. Uszczelniacze wału korbowego do silnika Lombardini LDW 903 FOCS (od strony koła zamachowego) oraz simering przód (od strony koła pasowego).
Oprócz uszczelniaczy wału korbowego do silnika Lombardini LDW903 FOCS sprzedajemy także inne części np.: termostaty, głowice, bloki silnika, pompy paliwa, tłoki, tuleje.
W razie pytań skontaktuj się z nami - chętnie odpowiemy na Wasze pytania.
Czy wiesz, że…
Znając charakterystykę odporności na starzenie fizyczne elementów samochodu oraz charakterystykę widma wymuszania starzenia można z odpowiednim prawdopodobieństwem ocenić czas przejścia samochodu ze stanu sprawności w stan niesprawności. Przejście elementu samochodu ze stanu zdatności w stan niezdatności może być wywołane bodźcami kumulującymi lub skokowymi. Intensywność przechodzenia danego urządzenia ze stanu zdatności w stan niezdatności może być przedstawione za pomocą rozkładów Weibulla, normalnego i innych. Zmiana stanu technicznego samochodu jest procesem przypadkowym i dlatego można ją przedstawić za pomocą dużej liczby realizacji zjawisk, znajdujących się w pewnym obszarze (obszar ograniczony liniami przerywanymi). To znaczy, że dla różnych obiektów zmiana rozpatrywanego stanu parametru struktury będzie różna, charakteryzowana różnymi krzywymi. Linią ciągłą przedstawiono krzywą średnich wartości zbioru możliwych do realizacji. Jeśli wykonany pomiar parametru struktury po eksploatacji, to jego wartości będą w przedziale i ich rozkład będzie zbliżony do rozkładu normalnego.