Perkins 404-15, 404.15 uszczelniacz wału
Uszczelniacze wału korbowego do silnika Perkins 404D-15, 404C-15, który możemy spotkać minikoparkach, ładowarkach, maszynach rolniczych, przemysłowych. Wszystkie części silnikowe marki Perkins, o znaczeniu numerów seryjnych: Uszczelniacz wału Perkins GM i Uszczelniacz wału Perkins HN dostępne od ręki.
Wszystkie wersje simeringów dostępne u nas, z magazynu. Uszczelniacze wału korbowego do silnika (od strony koła zamachowego) oraz simering przód (od strony koła pasowego).
Wszystkie wersje simeringów dostępne od ręki, u nas na magazynie.
Oprócz uszczelniaczy wału korbowego do silnika Perkins 404D-15, 404C-15 sprzedajemy także inne części np.: termostaty, głowice, bloki silnika, pompy paliwa, tłoki, tuleje itp.
W razie jakichkolwiek pytań skontaktuj się z nami.
Czy wiesz że…
Do podstawowych wymagań stawianych układowi hamowania należy jego niezawodne działanie, wyrażające się w przewidzianym opóźnianiu ruchu ciągnika. Hamulce ciągników rozwijających prędkość nie większą jak 30 km/ /godz., uważa się za wystarczająco skuteczne, gdy wywołują opóźnienie od 2,5 do 3 an/sek2. Skuteczność działania hamulców ustala się również na podstawie pomiaru drogi hamowania przy określonej szybkości początkowej. Hamulce działają prawidłowo, jeżeli po zahamowaniu ciągnik za-trzyma się na odcinku nie dłuższym niż 5-6 m, przy prędkości około 20 km/godz. Siła hamowania powinna być równomiernie rozłożona na prawy i lewy hamulec, w przeciwnym wypadku może nastąpić zarzucanie ciągnika, mimo że pedały obu hamulców są sprzęgnięte. Próbę tę najlepiej jest przeprowadzić jeszcze przed rozmontowaniem ciągnika, a potem powtórzyć ją po montażu w celu upewnienia się, czy hamulce działają równomiernie.