Komatsu S6D105 końcówki wtryskiwaczy
Oferujemy elementy układu wtryskowego silnika Komatsu S6D105, który pracuje w koparkach, ładowarkach Komatsu oraz maszynach budowlanych.
- Komatsu S6D105-1
- Komatsu S6D105-b-1
- Komatsu S6D105-b2
- Komatsu S6D105-b22
Posiadamy pompy wtryskowe, wtryskiwacze, końcówki wtrysku do maszyn marki Komatsu S6D105 - nowe i regenerowane.
Wszystkie części zamienne do silnika Komatsu S6D105 dostępne od ręki.
Zapytaj o możliwość regeneracji swoich wtryskiwaczy lub pompy wtryskowej.
Czy wiesz, że…
Hamulcem nazywa się urządzenie do hamowania. Największe znaczenie mają hamulce obrotowe, służące do hamowania ruchu maszyn lub obracających się zespołów elementów maszyn; są to hamulce wałów maszyn i hamulce osi pojazdów. Hamulce dzielą się na mechaniczne, hydrauliczne, pneumatyczne i elektromagnetyczne. W grupie hamulców mechanicznych, w zależności od budowy elementów ciernych, rozróżnia się hamulce: talerzowe, szczękowe, klockowe, taśmowe. Składa się on z tarczy hamulcowej osadzonej na wale napędzającym oraz dźwigni, do której przymocowany jest element hamujący, np. klocek drewniany. Podobny w działaniu, lecz znacznie doskonalszy i wygodniejszy, jest ręczny hamulec taśmowy. Tworzy go taśma stalowa opasująca tarczę hamulcową. Od wewnątrz taśma obita jest materiałem ciernym. Kąt opasania tarczy przez taśmę wynosi zazwyczaj 250-S2700. Jeden koniec taśmy przymocowany jest do nieruchomego sworznia, który jednocześnie jest osią obrotu dźwigni hamulcowej, a drugi - do końca dźwigni, w pewnej odległości od jej obrotu. Zależnie od położenia dźwigni taśma jest mocniej lub słabiej dociskana do tarczy. Luzowanie hamulca następuje przez odpowiednie ustawienie (górne) dźwigni, wskutek czego taśma przestaje się stykać z tarczą.