Hino J08C, J08CT zawory głowicy
Zawory głowicy ssący i wydechowy silnika Hino J08C, Hino J08CT, który pracuje w maszynach budowlanych, koparkach Kobelco i Kato.
- Hino JO8C
Wszystkie części zamienne do silnika Hino J08C, Hino J08CT dostępne od ręki.
Oprócz zaworów głowicy Hino J08C w naszym sklepie można znaleźć także takie części jak: termostaty, głowice, bloki silnika, pompy paliwa, tłoki, tuleje itp.
Czy wiesz, że…
Tuleje włączającą mocuje się z tarczą hamulcową nakrętką i nasadza całość na wałek. Łożysko kulkowe wciska się na piastę tarczy, dociąga nakrętką i całość osadza na wałku. Następnie składa się na przemian wewnętrzne i zewnętrzne płytki cierne sprzęgła, zakłada tarczę i docisk. Na tuleję bębna sprzęgłowego wciska się łożysko i tuleję łączy się z tarczą osadzoną na łożysku kulkowym. Na wałek nasadza się sprężynę, wciska łożysko kulkowe i dociska je nakrętką. Zakłada się bęben hamulcowy, przykręca pierścień z nową uszczelką i wciska koło pasowe. Wciska się na wał łożysko kulkowe i zakręca nakrętkę oraz zamocowuje się na wałku pierścień oporowy i koło zębate, a wałek z wszystkimi zamocowanymi na nim częściami wsuwa się do korpusu wrzeciennika. Następnie osadza się i zamocowuje prawe skrajne łożysko kulkowe oraz przykręca się bęben hamulcowy 4 śrubami. Przez otwór z lewej strony wsuwa się do kadłuba wrzeciennika wałek, nasadzając na niego jednocześnie pierścień , trzy koła zębate oraz dwie tuleje ustalające. Na lewy koniec wałka wciska się łożysko kulkowe ustalając je za pomocą płytki i wkrętu 30 oraz dociąga się pierścień i pokrywę do ścianki kadłuba za pomocą wkrętów. Wreszcie osadza się prawe łożysko kulkowe i koło zębate, ustalając je za pomocą podkładki i nakrętki. Naprawa przekładni bezstopniowych. Istnieje bardzo dużo różnych rozwiązań konstrukcyjnych mechanicznych przekładni bezstopniowych. Najczęściej stosuje się przekładnie bezstopniowe cierne i łańcuchowe o różnych rozwiązaniach konstrukcyjnych. W przekładnię bezstopniową o wyżej opisanej konstrukcji jest wyposażona wiertarka promieniowa WRS 25/0,8 produkcji Zakładów Przemysłu Metalowego H. Cegielski w. Poznaniu. Przekładnia ta umożliwia regulację zakresu obrotów wrzeciona wiertarki w granicach od 65 do 2880 obr/min.