Panewki wału Detroit Diesel 50 Series
Panewki wału korbowego, panewki korbowe, główne i pierścienie oporowe wału korbowego silnika Detroit Diesel 50 Series z maszyn górniczych, maszyn rolniczych i agregatów prądotwórczych.
Wszystkie części zamienne do silników Detroit Diesel 50 Series, dostępne od ręki.
UWAGA! Do wszystkich modeli silników Detroit Diesel 50 Series mamy nie tylko panewki w wymiarze nominalnym, ale również panewki nadwymiarowe (tym samym istnieje możliwość wykonania szlifu uszkodzonego wału).
Zadzwoń lub napisz, by uzyskać więcej informacji.
Do wałów korbowych Detroit Diesel 50 Series oferujemy między innymi:
- Panewki korbowodowe
- Panewki główne
- Pierścienie oporowe
- Księżyce wału korbowego (pół księżyce oporowe) wszystkie wersje)
Udostępniamy wszystkie wymiary wałów, konieczne do przeprowadzenia szlifu wałów.
Czy wiesz że…
Dobry przykład siły tłumienia F, = -y'x mamy także w przypadku, gdy płaska płytka porusza się prostopadle do swej płaszczyzny przez gaz o bardzo małym ciśnieniu, przy czym prędkość V płytki jest znacznie mniejsza niż średnia prędkość v cząsteczek gazu. Ciśnienie musi być dostatecznie niskie, tak że możemy pominąć zderzenia cząsteczek ze sobą. Częstość zderzeń cząsteczek z płytką jest proporcjonalna do względnej prędkości nadlatujących cząsteczek i płytki. Załóżmy, że ruch cząsteczek odbywa się tylko w jednym wymiarze. Po jednej stronie płytki prędkość względna wynosi w-f-F; po drugiej stronie jest równa v-V. Ciśnienie jest proporcjonalne do częstości, z jaką cząsteczki uderzają o płytkę, pomnożonej przez średni pęd przekazany przez jedną cząsteczkę. Wszystkie oscylatory harmoniczne rzeczywiste są tłumione przez siły tarcia, takie jak opór powietrza. Układ masa-sprężyna z małym tłumieniem opisuje taką krzywą na pasku papieru przesuwającym się ze stałą prędkością, jeżeli układ masa-sprężyna został wprawiony w drgania w chwili t = 0.