Isuzu 4JG1 blok silnika
W ofercie naszego sklepu blok silnika do Isuzu 4JG1. Większość bloków silnika Isuzu 4JG1 dostępne na miejscu, z naszego magazynu.
Oprócz bloku silnika Isuzu 4JG1 oferujemy także inne części np.: tuleje, termostaty, głowice, panewki, korbowody, pompy paliwa, tłoki, itp.
W ofercie naszego sklepu blok silnika Isuzu 4JG1. Wszystkie wersje dostępne u nas na magazynie. Silnik 4JG1 znalazł zastosowanie w wózkach widłowych, maszynach budowlanych takich marek jak: Kobelco, Hyundai, JCB, CASE, Hitachi.
W razie jakichkolwiek pytań skontaktuj się z nami.
Czy wiesz że…
Aby oczyszczanie oleju smarującego przebiegało dobrze, jego temperatura w wirówce nie powinna być niższa niż 609G, bo już temperatura np. 45°G dla oleju przeznaczonego dla silników wielkich, wolnoobrotowych nie wystarczy aby, zapobiec częściowemu skropleniu wilgoci zawartej w powietrzu. Woda zawarta w oleju przyczynia się również do utleniania żelaza. Jednym ze składników jaki się tworzy gdy tlen reaguje z żelazem jest rdza. Rdza nie ma stałej postaci i zmieniając się tworzy różne produkty rozpuszczalne w wodzie. Występuje więc ciągłe utlenianie stali, które trwa aż do zupełnego jej zniszczenia, gdyż warstwa powierzchniowa tlenków nie chroni przed korozją. Jeszcze niekorzystniej przebiega to zjawisko, jeżeli do oleju przedostanie się woda morska przez nieszczelności chłodnicy wody słodkiej, gdyż wówczas reakcje przebiegają szybko wskutek dodatkowych substancji chemicznych, którymi są pochodne chloru rozpuszczonego w wodzie. Pożądane jest dokonywanie częstych prób szczelności chłodnic. Woda w olejach zawierających dodatki (oleje HD) tworzy z tymi dodatkami emulsję, która wydziela się jako gęsty osad, toteż olej po odwirowaniu zmienia swoje właściwości smarne.