Isuzu 4JG1 pompa wodna
W ofercie pompa wody do silnika Isuzu 4JG1. Większość rodzajów pomp wody dostępna u nas na magazynie. Silnik 4JG1 znalazł zastosowanie w wózkach widłowych, maszynach budowlanych takich marek jak: Kobelco, Hyundai, JCB, CASE, Hitachi.
Sprzedajemy też części zamienne do silnika Isuzu 4JG1 np.: termostaty, głowice, bloki silnika, pompy paliwa, tłoki, uszczelniacze i uszczelki, tuleje itp.
W naszej ofercie znajdziesz części do wszystkich przemysłowych silników Isuzu, które są stosowane w koparkach, ładowarkach i wózkach.
W razie jakichkolwiek pytań skontaktuj się z nami.
Czy wiesz że…
Samozapłon wtryśniętej dawki paliwa zależy przede wszystkim od szybkości spalania węglowodorów jakie paliwo zawiera. Według doświadczeń Terresa najszybciej spalają się węglowodory parafinowe o długiej budowie łańcuchowej. Mniejszą szybkość spalania wykazują nafteny, a jeszcze mniejsza aromaty. Wtrysk, rozpylanie i rozdział paliwa w powietrzu wymaga pewnego czasu, a ten czas jest bardzo krótki i nieraz niewystarczający do należytego wymieszania dawki z powietrzem. Toteż trzeba się uciekać do różnych sposobów w celu wywołania ruchu powietrza w cylindrze silnika jeszcze przed wtryskiem paliwa, albo przez odpowiednie ukształtowanie przestrzeni spalania, albo też podczas ładowania cylindra powietrzem. Mimo tych zabiegów istnieją w przestrzeni spalania miejscowe niedobory powietrza, wskutek których brak tlenu do reakcji z węglowodorami uniemożliwia spalanie całej dawki. Dlatego spalanie przewleka się i może trwać również w czasie części skoku roboczego tłoka. W przypadkach wyjątkowo niekorzystnych, część dawki nie spalona uchodzi na zewnątrz i silnik dymi. Na odpowiednie ukształtowanie przestrzeni spalania w cylindrze zwraca się szczególną uwagę w silnikach szybkobieżnych, dla których czas przeznaczony na spalanie jest wyjątkowo krótki. Dużo zależy od usytuowania końcówki wtryskiwacza w przestrzeni spalania. Przez odpowiednie ukształtowanie przestrzeni spalania i wbudowanie wtryskiwacza możemy w silniku wysokoprężnym spalać nawet lekkie paliwa (benzynę) bez obawy detonacji, np. w silniku na różne ciekłe paliwa zbudowanym przez Meurera (MAN).