Mitsubishi 6D14, 6D14T pierścienie
Oferujemy pierścienie do wszystkich wersji silnika Mitsubishi 6D14, Mitsubishi 6D14T, który stosowany jest m.in. w dźwigach samojezdnych i koparkach KATO, koparkach KOBELCO oraz maszynach budowlanych MITSUBISHI i CATERPILLAR.
W ofercie mamy nie tylko pierścienie nominalne do Mitsubishi 6D14, ale także pierścienie nadwymiarowe (o ile w danej wersji występują).
Pierścienie tłokowe to elementy uszczelniające oddzielające komorę spalania silnika od skrzyni korbowej oraz zgarniające nadmiar oleju ze ścianek cylindra.
Jeżeli oprócz pierścieni jesteś zainteresowany również innymi częściami do tego silnika - skontaktuj się z nami.
Czy wiesz że…
Silniki komutatorowe prądu przemiennego odznaczają się ekonomicznym i płynnym nastawianiem prędkości obrotowej w szerokim zakresie. Wadę silników komutatorowych stanowi skomplikowana budowa, znaczny koszt oraz. trudna i uciążliwa obsługa i eksploatacja. W celu ograniczenia strat od prądów wirowych stojan maszyny komutatorowej przy większych mocach, podobnie jak stojan silnika asynchronicznego, wykonany jest z blach. Ze względu na zmienność strumienia magnetycznego, w bardziej skomplikowany sposób niż w maszynach prądu stałego przebiega zjawisko komutacji. W zezwoju zwartym wirującym w zmiennym polu magnetycznym indukują się dwie siły elektromotoryczne: rotacji i transformacji.Wartość skuteczna siły elektromotorycznej rotacji zależy od wartości strumienia magnetycznego, prędkości obrotowej i od położenia szczotek.