Mitsubishi 6D14, 6D14T pompa oleju
W sprzedaży pompa oleju silnika Mitsubishi 6D14, Mitsubishi 6D14T, który znalazł zastosowanie w dźwigach samojezdnych i koparkach KATO, koparkach KOBELCO oraz maszynach budowlanych MITSUBISHI i CATERPILLAR.
Pompa oleju jest niezbędnym elementem smarowania silnika. Jej zadaniem jest rozprowadzanie czynnika smarującego do najbardziej obciążonych elementów silnika.
Prowadzimy także sprzedaż innych części zamiennych do silnika Mitsubishi 6D14: panewki, tłoki, wtryskiwacze i wiele innych.
Masz pytania? Skontaktuj się z nami.
Czy wiesz, że…
Do zalet silnika repulsyjnego zaliczyć należy duży moment rozruchowy, łatwy rozruch i nastawianie prędkości obrotowej w granicach 30-120%.. Lepsze warunki komutacji oraz możliwość dokładniejszego nastawiania prędkości obrotowej istnieje w silniku repulsyjnym z dwiema parami szczotek. W chwili rozruchu szczotki ruchome b-b' pokrywają się ze szczotkami nieruchomymi a-a. Oś zezwoju zwartego przez szczotki jest prostopadła do osi uzwojenia stojana, a więc nie indukuje się w chwili rozruchu w zezwoju zwartym siła elektromotoryczna transformacji. Kąt może się zmieniać od 0° (położenie rozruchu) do 180° (położenie zwarcia).