YANMAR 4D88 panewki wału KOMATSU
Panewki wału korbowego, panewki korbowe, główne i pierścienie oporowe wału korbowego silnika YANMAR 4D88, który znalazł zastosowanie w minikoparkach, miniładowarkach marki KOMATSU.
UWAGA! Do wszystkich modeli silników YANMAR 4D88 mamy nie tylko panewki w wymiarze nominalnym, ale również panewki nadwymiarowe (tym samym istnieje możliwość wykonania szlifu uszkodzonego wału YANMAR 4D88, z maszyn KOMATSU.
Pokrewne modele silnika YANMAR 4D88 do których części posiadamy to:
- Yanmar 4D88-3
- Yanmar 4D88-3C
- Yanmar 4D88-3D
- Yanmar 4D88-3H
- Yanmar 4D88E
- Yanmar 4D88E-1
- Yanmar 4D88E-1C
- Yanmar 4D88E-1F
- Yanmar 4D88E-1FD
- Yanmar 4D88E-3
- Yanmar 4D88E-3C
- Yanmar 4D88E-3G
- Yanmar 4D88E-3GB
- Yanmar 4D88E-3H
- Yanmar 4D88E-5
- Yanmar 4D88E-6
- Yanmar 4D88E-6B
Czy wiesz że...
Nadmiernie zużyte czopy wałka i łożyska można rozpoznać na podstawie charakterystycznego odgłosu pracy pompy. Występuje wówczas tzw. warczenie. Podczas naprawy w warsztacie pompę rozbiera się na poszczególne części i poddaje się szczegółowym oględzinom. W korpusie pompy mogą powstać pęknięcia i wykruszenia krawędzi, które naprawia się za pomocą spawania. Jednakże do naprawy nadają się tylko korpusy, których pęk-nięcia nie przechodzą przez gniazda łożysk lub przez płaszczyznę uszczelnienia. Zużyte gniazda łożysk, a niekiedy i otwór w miejscu przechodzenia wałka pompy w korpusie naprawia się przez tulejowanie. Stosuje się w tym wypadku tulejki żeliwne. Jest to jednak dosyć skomplikowany proces technologiczny i nie zawsze opłacalny. Zużyte gwinty otworów oraz porysowane lub zużyte płaszczyzny uszczelnienia naprawia się podobnie jak przy kadłubach silników.