YANMAR 4D88 uszczelniacz wału KOMATSU
Uszczelniacze wału korbowego do silnika YANMAR 4D88, który pracuje w minikoparkach i miniładowarkach marki KOMATSU. Wszystkie wersje simeringów dostępne u nas, z magazynu.
Uszczelniacze wału korbowego do silnika YANMAR 4D88, z maszyn KOMATSU (od strony koła zamachowego) oraz simering przód (od strony koła pasowego).
W ofercie wszystkie rodzaje uszczelniaczy wału korbowego do silnika YANMAR 4D88. Wszystkie wersje simeringów dostępne od ręki, u nas na magazynie.
Oprócz uszczelniaczy wału korbowego do silnika YANMAR 4D88 sprzedajemy także inne części np.: termostaty, głowice, bloki silnika, pompy paliwa, tłoki, tuleje itp.
W razie jakichkolwiek pytań skontaktuj się z nami.
Pokrewne modele silnika YANMAR 4D88 do których części posiadamy to:
- Yanmar 4D88-3
- Yanmar 4D88-3C
- Yanmar 4D88-3D
- Yanmar 4D88-3H
- Yanmar 4D88E
- Yanmar 4D88E-1
- Yanmar 4D88E-1C
- Yanmar 4D88E-1F
- Yanmar 4D88E-1FD
- Yanmar 4D88E-3
- Yanmar 4D88E-3C
- Yanmar 4D88E-3G
- Yanmar 4D88E-3GB
- Yanmar 4D88E-3H
- Yanmar 4D88E-5
- Yanmar 4D88E-6
- Yanmar 4D88E-6B
Czy wiesz że...
Zużyte łożyska kulkowe wymienia się na nowe, jeżeli luz promieniowy przekroczy wartość 0,2-0,3 mm. Najszybciej zużywa się łożysko znajdujące się w pobliżu koła pasowego. Wywołane jest to działaniem dużej siły docisku pochodzącej od naciągu paska klinowego. Im większy jest naciąg paska napędzającego zespół wentylatora i pompy, tym wcześniej ulegają zużyciu łożyska. W celu zapobieżenia temu w warsztatach naprawczych zakłada się niekiedy dwa łożyska kulkowe. Zwiększa się przez to okres jego pracy bez potrzeby wymiany na nowe. Trwałość ułożyskowania zwiększa się także stosując dwurzędowe łożysko kulkowe od strony kółka pasowego napędu wentylatora.