Caterpillar CAT 3003 komplet uszczelek
Zestaw uszczelek silnika Caterpillar CAT 3003, który pracuje w minikoparkach, miniładowarkach silnika CAT.
Oprócz pełnych zestawów uszczelek do silnika Caterpillar CAT 3003 oferujemy również takie uszczelki jak: uszczelniacz wału korbowego, uszczelka klawiatury (uszczelka pokrywy zaworowej), uszczelka kolektorów, uszczelniacze zaworowe.
Sprawdź ofertę naszej firmy na uszczelki Caterpillar CAT 3003, posiadamy również inne części.
Silniki CAT 3003 są silnikami najczęściej spotykanymi w minikoparkach Caterpillar.
Są to przykładowo takie modele jak:
- Minikoparka Caterpillar 301.5 CAT 3003
- Minikoparka Caterpillar 301.6 CAT 3003
- Minikoparka Caterpillar 301.8 CAT 3003
Podobnymi maszynami, w których pracują silniki z minikoparek, miniładowarek sa:
- NEUSON 38Z3 -Serie AE 02803 9.05- Yanmar 3TNV88-PNS
- NEUSON 38Z3 Serie AG 00573 Yanmar 3TNV88-BPNS
- NEUSON 50Z3 -Serie AD 07125 Yanmar 4TNV88-PNS
- NEUSON 50Z3 Serie AH 00579- Yanmar 4TNV88-BPNS
- NEUSON 501s -Serie DB 00692 Yanmar 3TNV88-XNSS
- NEUSON 501s Serie DC 00738- Yanmar 3TNV88-BDNSS
- NEUSON 2503RDV -Serie AC 01814 Kubota D 1703B
- NEUSON 2503 -Serie AD 01481 Yanmar 3TNE88-ENSR1
- NEUSON 2503 Serie AD 01502- Yanmar 3TNV88-SNS
- NEUSON 2503 Serie AG 00597- Yanmar 3TNV88-BSNS
- NEUSON 3003 -Serie AC 01793 Kubota D 1703EBB-EC1
- NEUSON 3003 -Serie AD 01819 Yanmar 3TNE88-ENSR2
- NEUSON 3003 Serie AD 01820- Yanmar 3TNV88-NNS
- NEUSON 3503 -Serie AC 01799 Kubota D 1703-EBB-EC1
- NEUSON 3503 - Serie AD 01552 Yanmar 4TNE88-ENSR
- NEUSON 3503 Serie AD 01553-AE 01832 Yanmar 4TNV88-WNS
- NEUSON 3503 Serie AG 00593- Yanmar 4TNV88-BWNS
Czy wiesz że…
Regulacja polega na napięciu sprężyny małych obrotów tak, aby luz między zwojami wynosił 0,15-0,25 mm, a luz sprężyny dużych obrotów 1,0-1,5 mm. Ponadto przeciwnakrętka powinna mieć luz w stosunku do obudowy regulatora około 2 mm. Dokładną regulację napięcia sprężyn przeprowadza się na hamowni. Ustawia się wówczas dźwignię paliwową na czwartym ząbku. Przy zbyt dużym, napięciu sprężyny małych obrotów nastąpi zmniejszenie obrotów silnika poniżej 350 obr/min. Dlatego też w takim wypadku trzeba odkręcić śrubę regulacyjną, a tym samym zwiększyć luz między środkowymi zwojami sprężyny. Przy obrotach większych niż 350 obr/min dokręca się śrubę regulacyjną.