CZĘŚCI DO SILNIKÓW MASZYN BUDOWLANYCH
+ 48 606 540 903 sklep@geneus.pl

Hino J05C, J05CT głowica

Głowica, uszczelniacze zaworowe silnika Hino J05C, Hino J05CT, który znalazł zastosowanie w koparkach Kobelco, Kato oraz maszynach budowlanych.

  • Hino JO5C

Wszystkie części zamienne do silnika: głowica, gumki uszczelniające lub uszczelniacze zaworowe wszystkich wersji silnika Hino J05C, Hino J05CT dostępne od ręki.

Oferujemy zarówno głowice gołe, jak i kompletne, uzbrojone z zaworami. Do głowic mamy wszystkie rodzaje uszczelek i uszczelniaczy, niezbędne do złożenia silnika.

 

Czy wiesz, że…

Zużycie śruby pociągowej polega najczęściej na zużyciu gwintu, które przeważnie nie jest równomierne na całej długości, natomiast gwint nakrętki zużywa się równomiernie i szybciej. Ponadto zużyciu ulegają łożyska i czopy oraz stwierdza się nie­kiedy wygięcie śruby pociągowej. Pozostałe usterki, które mogą wystąpić, to: nierównoległość osi łożysk śruby pociągowej wzglę­dem odpowiednich prowadnic, bicie czołowe śruby pociągowej przy obracaniu jej w obu kierunkach, brak współosiowości po­między śrubą a nakrętką itp. Śrubę wygiętą prostuje się na prasie z dużą ostrożnością, szczególnie gdy śruba jest hartowana. Sprawdzanie wyników prostowania przeprowadza się za pomocą czujnika mocując śrubę w kłach. Zużyte czopy śruby szlifuje się, a następnie dopasowuje się nowe tulejki łożyskowe. Śruby pociągowe mają najczęściej gwint trapezowy, który mo­żna regenerować, jeżeli zmniejszenie grubości zwoju nie przekra­cza 0,1 jego normalnej grubości. Naprawa wyrobionego gwintu polega na zebraniu z jego zużytych powierzchni nośnych takiej warstwy materiału, żeby zniknęły ślady zużycia. W celu utrzy­mania właściwej grubości zwoju pogłębia się gwint, a w celu utrzymania pierwotnej wysokości zęba zbiera się z zewnętrznej powierzchni śruby warstwę materiału o grubości równej pogłę­bieniu gwintu. W ten sposób zarys gwintu nie ulega zmianie. W celu uniknięcia wyginania się śruby w czasie naprawy gwintu należy stosować podtrzymkę osadzoną w suporcie tokarki. Przy wszelkich naprawach gwintu śruby pociągowej zachodzi konieczność wykonania nowej nakrętki. Gwint nakrętki wykonuje się po wykończeniu gwintu śruby, pasując obie części z małym luzem.


Żadna część jak i całość treści zawartych na www.geneus.pl nie może być powielana i rozpowszechniania w jakiejkolwiek formie i w jakikolwiek sposób (w tym także elektroniczny lub mechaniczny lub inny na wszelkich polach eksploatacji) włącznie z kopiowaniem, szeroko pojętą digitalizacją, w tym także zamieszczaniem w Internecie - bez pisemnej zgody HDS Serwis sp. z o.o. Jakiekolwiek użycie lub wykorzystanie utworów w całości lub w części (także przekształconych) bez powyzszej zgody stanowi naruszenie prawa i jest zabronione pod groźbą kary oraz może być ścigane prawnie.