Hino J05C, J05CT głowica
Głowica, uszczelniacze zaworowe silnika Hino J05C, Hino J05CT, który znalazł zastosowanie w koparkach Kobelco, Kato oraz maszynach budowlanych.
- Hino JO5C
Wszystkie części zamienne do silnika: głowica, gumki uszczelniające lub uszczelniacze zaworowe wszystkich wersji silnika Hino J05C, Hino J05CT dostępne od ręki.
Oferujemy zarówno głowice gołe, jak i kompletne, uzbrojone z zaworami. Do głowic mamy wszystkie rodzaje uszczelek i uszczelniaczy, niezbędne do złożenia silnika.
Czy wiesz, że…
Zużycie śruby pociągowej polega najczęściej na zużyciu gwintu, które przeważnie nie jest równomierne na całej długości, natomiast gwint nakrętki zużywa się równomiernie i szybciej. Ponadto zużyciu ulegają łożyska i czopy oraz stwierdza się niekiedy wygięcie śruby pociągowej. Pozostałe usterki, które mogą wystąpić, to: nierównoległość osi łożysk śruby pociągowej względem odpowiednich prowadnic, bicie czołowe śruby pociągowej przy obracaniu jej w obu kierunkach, brak współosiowości pomiędzy śrubą a nakrętką itp. Śrubę wygiętą prostuje się na prasie z dużą ostrożnością, szczególnie gdy śruba jest hartowana. Sprawdzanie wyników prostowania przeprowadza się za pomocą czujnika mocując śrubę w kłach. Zużyte czopy śruby szlifuje się, a następnie dopasowuje się nowe tulejki łożyskowe. Śruby pociągowe mają najczęściej gwint trapezowy, który można regenerować, jeżeli zmniejszenie grubości zwoju nie przekracza 0,1 jego normalnej grubości. Naprawa wyrobionego gwintu polega na zebraniu z jego zużytych powierzchni nośnych takiej warstwy materiału, żeby zniknęły ślady zużycia. W celu utrzymania właściwej grubości zwoju pogłębia się gwint, a w celu utrzymania pierwotnej wysokości zęba zbiera się z zewnętrznej powierzchni śruby warstwę materiału o grubości równej pogłębieniu gwintu. W ten sposób zarys gwintu nie ulega zmianie. W celu uniknięcia wyginania się śruby w czasie naprawy gwintu należy stosować podtrzymkę osadzoną w suporcie tokarki. Przy wszelkich naprawach gwintu śruby pociągowej zachodzi konieczność wykonania nowej nakrętki. Gwint nakrętki wykonuje się po wykończeniu gwintu śruby, pasując obie części z małym luzem.