Hino J05C, J05CT końcówki wtryskiwaczy
Elementy układu wtryskowego silnika Hino J05C, Hino J05CT, który pracuje w koparkach Kobelco, Kato oraz maszynach budowlanych.
Pompy wtryskowe, wtryskiwacze, końcówki wtrysku do maszyn marki Hino J05C - nowe i regenerowane.
- Hino JO5C
Wszystkie części zamienne do silnika Hino J05C, Hino J05CT dostępne od ręki.
Zapytaj również o możliwość regeneracji swoich wtryskiwaczy lub pompy wtryskowej.
Czy wiesz, że…
Jednym ze sposobów, naprawy uszkodzonych kół zębatych o dużych wymiarach lub zębatek jest wstawianie wkładek, w miejscu wyłamanych zębów. W tym celu w miejscu uszkodzenia frezuje się rowek w kształcie jaskółczego ogona, w który wtłacza się wkładkę z wykonanymi zębami. Wkładkę zabezpiecza się wkrętami. Sposób ten może być stosowany do zębatek i kół zębatych wolnoobrotowych o dużej średnicy i małej dokładności. Przy wymianie kół zębatych w dokładnych przekładniach należy zawsze współpracujące koła zębate wymieniać parami. Przy naprawie napędów ślimakowych należy zwracać uwagę przede wszystkim na zużycie ślimaka, jego czopów i łożysk, gdyż ślimak zużywa się znacznie szybciej niż ślimacznica. Zużytych zębów koła ślimakowego ani zwojów ślimaka się nie naprawia, lecz wymienia się ślimak i ślimacznicę na nowe. Przy większych kołach ślimakowych można, wymienić wieniec, koła zębatego i zębatki zwłaszcza jeżeli wykonany jest z brązu. Należy zwrócić uwagę na pierścienie oporowe, które przejmują naciski poosiowe ślimaka. Zużyciu ulegają powierzchnie czołowe tych pierścieni, a naprawa polega na ich przeszlifowaniu. Jeżeli zużycie jest duże, to wymienia( się pierścienie na nowe. Naprawa kół pasowych i napędów pasowychW napędach pasowych zużywają się powierzchnie wieńców kół, czopy wałów, łożyska oraz połączenia spoczynkowe i ruchowe kół pasowych z wałem. Do częstych usterek należy również zaliczyć wygięcie wałów oraz obluzowanie kół pasowych na wale, co może doprowadzić do> przesuwania się ich wzdłuż wału.