Hino J05C, J05CT uszczelka głowicy
Oprócz uszczelki pod głowicę, zestawy uszczelek silnika Hino J05C, Hino J05CT posiadamy również inne uszczelki: uszczelniacz wału korbowego, uszczelka klawiatury (uszczelka pokrywy zaworowej), uszczelka kolektorów, uszczelniacze zaworowe.
- Hino JO5C
Uszczelka głowicy silnika Hino J05C, Hino J05CT, który znalazł zastosowanie w koparkach Kobelco, Kato oraz maszynach budowlanych dostępna od ręki.
Skontaktuj się z nami, aby uzyskać więcej informacji na temat części zamiennych.
Czy wiesz, że…
Naprawa wrzeciona roboczego pracującego w łożyskach ślizgowych polega zwykle na przeszlifowaniu czopów tylko w celu usunięcia nierówności oraz przeszlifowania gniazda narzędziowego. Podczas tej obróbki należy pamiętać o zachowaniu współosiowości czopów, gniazda i końcówki. Czopy wrzeciona szlifuje się na szlifierce do wałków. Wyloty otworów wrzeciona należy zaślepić, a następnie w kłach przeszlifować oby- dwa czopy, powierzchnię pod podtrzymkę i końcówkę. Po przeszlifowaniu w kłach powierzchni zewnętrznych wrzeciona należy przeszlifować gniazdo narzędziowe. W tym celu wrzeciono trzeba zamocować w uchwycie, podeprzeć podtrzymką i wycentrować za pomocą czujnika.