CZĘŚCI DO SILNIKÓW MASZYN BUDOWLANYCH
+ 48 606 540 903 sklep@geneus.pl

Części zamienne Hino J05C, J05CT

W ofercie naszego sklepu części zamiene silnika Hino J05C, Hino J05CT, który znalazł zastosowanie w maszynach budowlanych, koparkach Kato oraz Kobelco.

Wszystkie części zamienne Hino J05C, Hino J05CT z koparek Kato, Kobelco i maszyn budowlanych.

Hino JO5C części Hino J05C części zamienne silnika z maszyn budowlanych

  • głowice
  • świece żarowe
  • wały korbowe
  • wtryskiwacze
  • uszczelki
  • pompy wody
  • pompy paliwa
  • pompy oleju
  • uszczelniacze wału
  • cewki gaszenia
  • korbowody
  • termostaty
  • zawory głowicy
  • pierścienie
  • tłoki
  • panewki
  • uszczelki głowicy

W naszym magazynie części silnika Hino JO5C, który pracuje w maszynach budowlanych, Kobelco, Kato - części dostępne od ręki. Skontaktuj się z nami by uzyskać więcej informacji na temat silnika Hino montowanego w maszynach przemysłowych i ciężkim sprzęcie innego typu.

Jeśli chcesz dowiedzieć się czegoś więcej na temat silnika Hino J05C zadzwoń do nas.

 

Hino J05C części zamienne silnika z maszyn przemysłowych

 

Czy wiesz, że...

Naprawę pękniętych kadłubów maszyn przez kołkowanie rozpoczyna się również od nawiercenia na obu końcach pęk­nięcia otworów zabezpieczających przed dalszym pękaniem. Na­stępnie wzdłuż szczeliny nawierca się otwory w odległości mniej­szej niż dwie średnice kołka, czyli co 9 mm. Po nacięciu gwintu M6 wkręca się kołki z pręta miedzianego tak, ażeby z każdej strony ścianki kadłuba wystawały na 2 mm. Następnie nawierca się i gwintuje otwory pomiędzy wkrętami, tak ażeby .objęły sąsiednie wkręty i również wkręca się w nie kołki. Wystające końce kołków rozklepuje się i opiłowuje, a następnie naprawione pęknięcie maluje lakierem celulozowym lub olejnym. Pęknięcia kadłubów, maszyn można również naprawiać z a pomocą klejenia kitem epoksydowym o nazwie Epidian. Przygotowanie kadłuba do naprawy za pomocą Epidianu polega na nawierceniu na obu końcach pęknięcia otworów o średnicy 3 mm oraz zukosowaniu krawędzi pęknięcia za pomocą tarczy szlifierskiej. Powierzchnię kadłuba należy wzdłuż pęknięcia oczyścić szczotką stalową, odtłuścić acetonem lub benzyną i do­kładnie osuszyć. Następnie nakłada się kit za pomocą szpachli początkowo cienką warstwą, przez wcieranie go w pęknięcia i po obu stronach pęknięcia na szerokość 10-5 mm. Po 3-6 minutach nakłada się następną warstwę oraz kolejno następne warstwy, aż do całkowitego wypełnienia pęknięcia. Po zakoń­czeniu klejenia korpus przetrzymuje się w temperaturze poko­jowej przez 24 godziny do całkowitego stwardnienia kleju. Czas całkowitego stwardnienia kleju można skrócić przez podgrze­wanie nałożonej warstwy. Przy nagrzewaniu do 40 °C czas twardnienia wynosi 8-10 godzin, a nagrzewając do 60°C czas twardnienia można skrócić do 4-6 godzin.


Żadna część jak i całość treści zawartych na www.geneus.pl nie może być powielana i rozpowszechniania w jakiejkolwiek formie i w jakikolwiek sposób (w tym także elektroniczny lub mechaniczny lub inny na wszelkich polach eksploatacji) włącznie z kopiowaniem, szeroko pojętą digitalizacją, w tym także zamieszczaniem w Internecie - bez pisemnej zgody HDS Serwis sp. z o.o. Jakiekolwiek użycie lub wykorzystanie utworów w całości lub w części (także przekształconych) bez powyzszej zgody stanowi naruszenie prawa i jest zabronione pod groźbą kary oraz może być ścigane prawnie.