Części zamienne Hino J05C, J05CT
W ofercie naszego sklepu części zamiene silnika Hino J05C, Hino J05CT, który znalazł zastosowanie w maszynach budowlanych, koparkach Kato oraz Kobelco.
Wszystkie części zamienne Hino J05C, Hino J05CT z koparek Kato, Kobelco i maszyn budowlanych.
Hino JO5C części
- głowice
- świece żarowe
- wały korbowe
- wtryskiwacze
- uszczelki
- pompy wody
- pompy paliwa
- pompy oleju
- uszczelniacze wału
- cewki gaszenia
- korbowody
- termostaty
- zawory głowicy
- pierścienie
- tłoki
- panewki
- uszczelki głowicy
W naszym magazynie części silnika Hino JO5C, który pracuje w maszynach budowlanych, Kobelco, Kato - części dostępne od ręki. Skontaktuj się z nami by uzyskać więcej informacji na temat silnika Hino montowanego w maszynach przemysłowych i ciężkim sprzęcie innego typu.
Jeśli chcesz dowiedzieć się czegoś więcej na temat silnika Hino J05C zadzwoń do nas.
Czy wiesz, że...
Naprawę pękniętych kadłubów maszyn przez kołkowanie rozpoczyna się również od nawiercenia na obu końcach pęknięcia otworów zabezpieczających przed dalszym pękaniem. Następnie wzdłuż szczeliny nawierca się otwory w odległości mniejszej niż dwie średnice kołka, czyli co 9 mm. Po nacięciu gwintu M6 wkręca się kołki z pręta miedzianego tak, ażeby z każdej strony ścianki kadłuba wystawały na 2 mm. Następnie nawierca się i gwintuje otwory pomiędzy wkrętami, tak ażeby .objęły sąsiednie wkręty i również wkręca się w nie kołki. Wystające końce kołków rozklepuje się i opiłowuje, a następnie naprawione pęknięcie maluje lakierem celulozowym lub olejnym. Pęknięcia kadłubów, maszyn można również naprawiać z a pomocą klejenia kitem epoksydowym o nazwie Epidian. Przygotowanie kadłuba do naprawy za pomocą Epidianu polega na nawierceniu na obu końcach pęknięcia otworów o średnicy 3 mm oraz zukosowaniu krawędzi pęknięcia za pomocą tarczy szlifierskiej. Powierzchnię kadłuba należy wzdłuż pęknięcia oczyścić szczotką stalową, odtłuścić acetonem lub benzyną i dokładnie osuszyć. Następnie nakłada się kit za pomocą szpachli początkowo cienką warstwą, przez wcieranie go w pęknięcia i po obu stronach pęknięcia na szerokość 10-5 mm. Po 3-6 minutach nakłada się następną warstwę oraz kolejno następne warstwy, aż do całkowitego wypełnienia pęknięcia. Po zakończeniu klejenia korpus przetrzymuje się w temperaturze pokojowej przez 24 godziny do całkowitego stwardnienia kleju. Czas całkowitego stwardnienia kleju można skrócić przez podgrzewanie nałożonej warstwy. Przy nagrzewaniu do 40 °C czas twardnienia wynosi 8-10 godzin, a nagrzewając do 60°C czas twardnienia można skrócić do 4-6 godzin.