Hino J05C, J05CT korbowód
Korbowód silnika Hino J05C, Hino J05CT, który znalazł zastosowanie w koparkach Kobelco, Kato oraz maszynach budowlanych.
Wszystkie części zamienne do silnika Hino J05C dostępne od ręki.
- Hino JO5C
Tulejka korbowodu Hino J05C
Oprócz korbowodu do silnika Hino J05C, Hino J05CT sprzedajemy także inne części np.: panewki, termostaty, głowice, pompy paliwa, tłoki, tuleje.
Zapytaj również o panewki do tego korbowodu.
Jeśli nurtują Cię pytania dotyczące silników przemysłowych skontaktuj się z nami.
Czy wiesz, że…
Zakwalifikowane podczas weryfikacji do naprawy wałki mają najczęściej następujące usterki: wygięcie, zużycie czopów, zużycie powierzchni wypustów, zużycie rowków klinowych i zużycie lub Uszkodzenie gwintów. Najczęściej naprawie podlegają połączenia wałków z innymi częściami. Połączenia te mogą być zarówno spoczynkowe, jak i ruchowe. W tych przypadkach należy naprawę wałka rozpatrywać łącznie z naprawą otworu części współpracującej z wałkiem. Prostowanie wygiętych wałków należy przeprowadzać po sprawdzeniu miejsca wygięcia. W tym celu należy zamocować wałek; w specjalnym przyrządzie kłowym, na tokarce lub na pryzmach ustawionych na płycie kontrolnej, i za pomocą czujnika stwierdzić wielkość wygięcia. Pomiaru czujnikiem należy dokonać w połowie długości wałka, obracając wałkiem i odczytując wielkość wygięcia. Podobną czynność powtarza się w innych punktach wałka, wykrywając i oznakowując kredą miejsca największego wygięcia. Wałki o małej średnicy można prostować na małej prasie śrubowej, a wałki o dużej średnicy prostuje się na prasach hydraulicznych. Po prostowaniu należy ponownie zamocować wałek w przyrządzie kłowym i dokonać pomiaru czujnikiem. Dopuszcza się bicie wałka nie przekraczające 0,003 jego długości między punktami ułożyskowania.