Hino J05C, J05CT pierścienie
W ofercie mamy nie tylko pierścienie nominalne do silnika Hino J05C, Hino J05CT, ale także pierścienie nadwymiarowe (o ile w danej wersji występują).
- Hino JO5C
Posiadamy pierścienie oraz inne części zamienne do silnika Hino J05C, który znalazł zastosowanie w koparkach Kobelco, Kato oraz maszynach budowlanych.
Pierścienie silnika Hino J05C, Hino J05CT dostępne od ręki. Jeżeli oprócz pierścieni jesteś zainteresowany również innymi częściami do tego silnika - skontaktuj się z nami.
Czy wiesz, że...
Naprawa zużytego lub uszkodzonego gwintu zewnętrznego na wałku odbywa się przez zlikwidowanie gwintu i nacięcie innego mniejszej średnicy lub wtłoczenie tulei na obtoczony koniec nacięcie na niej gwintu pierwotnej wielkości. Uszkodzony gwint zewnętrzny można naprawiać również przez napawanie warstwy metalu na zużyty gwint i po obtoczeniu nacięcie nowego gwintu. Gwint wewnętrzny naprawia się podobnie, tzn. nacina się gwint .o większej średnicy lub wtłacza tulejkę i nacina gwint o pierwotnej wielkości. Naprawa czopów wałów i łożysk ślizgowych. Naprawa czopów wałów pracujących w łożyskach ślizgowych polega najczęściej na przeszlifowaniu, a łożyska ślizgowe wymienia się wówczas na podwymiarowe, tzn. o mniejszej średnicy wewnętrznej. Można również nie wymieniać łożyska, a naprawić je przez metalizację natryskową lub elektrolityczne pokrycie warstwą metalu. Wymiany łożysk ślizgowych na podwymiarowe dokonuje się w przypadku łożysk ślizgowych niedzielonych lub panewek cienkościennych. Panewki grubościenne trzeba najczęściej podczas naprawy wylać stopem łożyskowym i obrobić, dopasowując średnicę do wymiaru czopa. Czop wału można również naprawić przez metalizację natryskową, chromowanie lub napawanie oraz następnie szlifowanie na średnicę nieco większą od nominalnej. Naprawa łożyska polega wówczas na rozwierceniu lub wytoczeniu. Niektóre łożyska ślizgowe można naprawiać przez regulację.