Hino J05C, J05CT uszczelki
Uszczelka głowicy, komplet uszczelek silnika Hino J05C, Hino J05CT, który znalazł zastosowanie w koparkach Kobelco, Kato oraz maszynach budowlanych.
- Hino JO5C
Oprócz pełnych zestawów uszczelek do silnika Hino J05C, Hino J05CT oferujemy również takie uszczelki jak: uszczelniacz wału korbowego, uszczelka klawiatury (uszczelka pokrywy zaworowej), uszczelka kolektorów, uszczelniacze zaworowe.
Skontaktuj się z nami, aby uzyskać więcej informacji na temat silnika Hino J05C, Hino J05CT.
Czy wiesz, że…
Naprawę pękniętych kadłubów maszyn można wykonać przez spawanie acetylenowe łub elektryczne, nałożenie nakładki, kołkowanie lub klejenie. Wybór metody naprawy zależy od miejsca pęknięcia oraz od charakteru pracy kadłuba. Na przykład naprawę przez klejenie lub lutowanie można stosować gdy kadłub podczas pracy nie podlega wstrząsom lub drganiom. Naprawę pękniętych lub dziurawych kadłubów przez nałożenie nakładki rozpoczyna się od dokładnego oczyszczenia powierzchni kadłuba 30-40 mm dookoła szczeliny lub dziury. Na końcach szczeliny wierci się otwory o średnicy 2-4 mm w celu zabezpieczenia przed dalszym pękaniem. Następnie należy przygotować odpowiedniej wielkości nakładkę z miękkiej blachy stalowej, miedzianej, mosiężnej lub aluminiowej o grubości 2-5 mm. W nakładce w odległości 10 mm od brzegu nawiercić otwory na wkręty o średnicy 4-5 mm w odstępach 15-20 mm. Używając nakładki jako wzornika wierci się otwory w kadłubie, w których następnie nacina się gwint.