Hino J05C, J05CT termostat
Termostat silnika Hino J05C, Hino J05CT, który pracuje w maszynach budowlanych, koparkach Kobelco i Kato.
Termostat to jeden z ważniejszych elementów silnika odpowiadający za utrzymanie właściwej temperatury pracy silnika.
- Hino JO5C
Wszystkie części zamienne do silnika Hino J05C, Hino J05CT dostępne od ręki.
W naszym sklepie mogą Państwo znaleźć także inne części np.: głowice, bloki silnika, pompy paliwa, tłoki, tuleje itp.
Czy wiesz, że…
Naprawa połączeń wielowypustowych może być wykonana przez pogrubienie wypustów lub przez ich nacięcie. W tym celu wykonuje się wzdłuż jednego lub obu boków wypustu wgłębienie szerokości kilku milimetrów za pomocą tępego przecinaka. Następnie dopasowuje się wałek do otworu, a potem spawa nacięte rowki i wykańcza powierzchnie wypustów.. W przypadku niewielkiego zużycia można naprawiać powierzchnie wielowypustów przez chromowanie lub żelazowanie. Można również pogrubić wyrobione wypusty przez napawanie warstwy materiału, a następnie je prze frezować i przeszlifować na wymiar nieco większy niż nominalny. W tym przypadku wypusty w otworze należy tylko obrobić usuwając nierówności i zadziory. Wypusty w otworze będą wtedy cieńsze. Naprawa połączeń wielowypustowych może być również przeprowadzona przez wtłoczenie tulejki, zarówno na wałek jak i w otwór, i wykonanie w niej nowych wypustów. Przy naprawie wałka wielowypustowego przez napawanie może nastąpić jego odkształcenie i dlatego należy go sprawdzić w przyrządzie kłowym, dokonując pomiaru czujnikiem i ewentualnie wyprostować. Dopiero po tej czynności można przystąpić do obróbki wielowypustów przez frezowanie. Po frezowaniu wielowypustów przeprowadza się obróbkę cieplną, a następnie szlifuje.