Hino J05C, J05CT wał korbowy
Wał korbowy silnika Hino J05C, Hino J05CT, który pracuje w koparkach Kobelco, Kato oraz maszynach budowlanych.
- Hino JO5C
Oprócz wałów korbowych do silnika Hino J05C, Hino J05CT sprzedajemy także inne części np.: pompy wody, termostaty, głowice, pompy paliwa, tłoki, tuleje itp.
W razie jakichkolwiek pytań skontaktuj się z nami.
Czy wiesz, że…
W przekładniach zębatych zużycie występuje w postaci ścierania się powierzchni pracujących zębów, łamania się zębów oraz zużycia połączeń spoczynkowych lub ruchowych kół zębatych z wałem. W większości przypadków zużytych kół zębatych się nie naprawia, lecz wymienia na nowe. Koła zębate z częściowo zużytymi zębami można regenerować przez napawanie i następne frezowanie zębów, ale jest to zabieg kosztowny i bardzo pracochłonny. W kołach zębatych wielowieńcowych ulega niekiedy zużyciu lub uszkodzeniu jeden z wieńców. W tym przypadku można zużyty wieniec obtoczyć i na jego miejsce wtłoczyć uprzednio przygotowany nowy wieniec, odpowiednio go zabezpieczając. Po uszkodzeniu zębów koła należy najpierw koło zębate wyżarzyć, następnie obtoczyć koło i oszlifować na długości li na średnicę di oraz wyfrezować rowek na wpust i całość zahartować. Następnie oddzielnie wykonane koło ze szlifowanym otworem o średnicy należy wtłoczyć po uprzednim osadzeniu w rowku wpustu. Jeżeli uszkodzone są zęby koła II, to przebieg naprawy jest podobny, z tą różnicą, że średnica i długość obtoczenia równają się odpowiednio.