Hino J05C, J05CT pompa oleju
Pompa oleju do silnika Hino J05C, Hino J05CT, który pracuje koparkach Kobelco, Kato oraz maszynach budowlanych.
- Hino JO5C
W naszym sklepie mogą Państwo znaleźć także inne części np.: termostaty, głowice, bloki silnika, pompy paliwa, tłoki, tuleje itp.
Wszystkie części zamienne do silnika Hino J05C, Hino J05CT dostępne od ręki.
W razie jakichkolwiek pytań skontaktuj się z nami.
Czy wiesz, że…
Naprawa połączeń spoczynkowych wałków z innymi częściami. Naprawa czopów i otworów z walcowymi powierzchniami współpracującymi, co ma miejsce w połączeniach spoczynkowych wykonanych przez wtłaczanie lub połączeniach skurczowych, może być wykonana różnymi sposobami. Czop wałka można przy większych uszkodzeniach napawać lub metalizować natryskowo, a przy mniejszym zużyciu chromować lub elektrolitycznie nałożyć warstwę innego metalu. Następnie należy przeszlifować czop na średnicę nieco większą od nominalnej. Naprawa otworu ograniczy się w tym wypadku tylko do przeszlifowania. Taki sposób naprawy jest możliwy w przypadku, gdy uszkodzenie otworu w postaci zadziorów lub rys nie jest zbyt głębokie. Naprawę takiego połączenia można przeprowadzić również przez przeszlifowanie czopa na mniejszą średnicę i naprawę otworu. Przy małych średnicach można otwór całkowicie zaspawać i wykonać nowy o średnicy dopasowanej do średnicy przeszlifowanego czopa. Otwór można również naprawić przez chromowanie jego powierzchni oraz przez wytoczenie nowego otworu o większej średnicy i założenie tulejki. Tulejkę zabezpiecza się przed obracaniem w otworze za pomocą jednego lub dwóch wkrętów. Tulejka nie może mieć zbyt cienkiej ścianki, gdyż mogłaby ulec zniekształceniu przy wciskaniu.